När du behöver en kaka till kaffet!

Holviks och abicart i samarbete

Samarbetet mellan Abicart och Holviks mynnar ut i ett förenklat sätt för dig som företagare att komma igång med e-handel och grunden i en ny fas med företagets inriktning.
Du som kund till abicart kan via detta unika samarbete få tillgång till en samlad expertis inom allt som rör e-handel, resultatinriktad marknadsföring, hjälp med tekniska utmaningar och inställningar. Det finns även stor kunskap om hur du som småföretagare driver lönsamhet. Det är många små saker att ha koll på som tillsammans kommer skapa din långsiktiga framgång.

Ta vara på erbjudandet, få experthjälp!

Samarbetet innebära för dig som kund att du får allt under ett och samma tak där Holviks ser till att du som företagare kan fokusera på allt annat i företaget. Hemsidan, marknadsföringen, de tekniska delarna sköts av proffs som har många år i branschen.

Du kan fokusera på de delar du vill och behärskar, resten kan du få hjälp med löpande och utifrån dina ekonomiska förutsättningar. 

Vi vill växa med dig och hjälpa dig att bli lönsam, ja då vill du ha oss kvar, det är så vi tänker. Vi driver själva e-handelsverksamheter och håller oss uppdaterade, alltid med ett öra mot marken så vi kan vara först när det väl gäller.

Vad kan du få hjälp med?

Import/Export

Underlätta underhåll av kundregister, texter, bilder, prislistor mm, vi vet hur!

Fotografering

Ta hjälp av vår egen fotograf eller gå vår endagskurs, det är lättare än du tror att fixa själv.

Marknadsföring

Utnyttja vår mer än 40 åriga erfarenhet av effektiv marknadsföring, oavsett medie eller kanal.

Affärssystem

Förr eller senare kommer du till en gräns där du måste ha ett affärssystem som integrerar med ditt flöde och din e-handel.

E-post

Effektiv och resltatdrivande e-postmarknadsföring, ett måste för att bygga upp dina kunders lojalitet.

Bollplank

När du behöver ett bollplank som företagare. Allt från avtal med fraktbolag, bokföring, system eller personalfrågor.

Butiksinställningar

Få hjälp att få till rätt butiksinställningar för att bli effektiv och följa alla lagar och regler som gäller.

Ompekning av domän

Kontroll över dina domäner så att allt lirar, många har inte en aning om hur viktig domänen är och att ägarrätten ligger där den skall.

Integrationer

När du växer måste du integrera dina system, du blir inte effektiv annars. Vi kan vägen genom den snåriga djungeln.

Färg & Form

Du kan få hjälp från vår AD och expert inom strategisk marknadsprofilering. Det betyder mer än vad många tror att bygga rätt igenkänning.

Logotyp

Vi hjälper dig fram till din logotyp som bär ditt budskap och ditt kundlöfte. Din identitet över allt.

SEO & Copy

SEO, ett både överskattat och underskattat arbete som måste vara en del av din dagliga strategi, du blir aldrig max effektiv utan ett SEO, SEM tänk som fungerar för dig.

Betalsätt

Marknaden översvämmas av olika betallösningar och råden är många (läs, alla vill ha dina pengar) men vi har koll på de flesta.

Frakthantering

När du växer behöver du ett fraktavtal och ständigt omförhandla detta. Det är här du plockar hem vinster som annars hamnar hos fraktbolagen.

Pack & plock

Packa effektivt och rätt, undvik onödiga returer pga trasiga saker. Se till att packtiden blir minimal, här går att hitta stora vinster.

Arbetsflöde

Hur ser ditt dagliga arbetsföre ut? Har du en tanke, strategi? Att se över "hur" du jobbar glöms lätt av.

Hur tjänsten fungerar

Har du inte startat butiken än? Då är vårt mål att ta dig från start till mål och öppna portarna.

Har du startat, men funderar på marknadsföringen? Då är vårt mål att se över din situation och komma igång med första annonsen.

Vi börjar med en inventering

Målet med denna tjänst är att ge dig förutsättningar för att växa och komma framåt i din verksamhet. Innan vi kör igång pratar vi med varandra så vi får lyssna på dina tankar. Vi gör en inventering av dina digitala tillgångar och förutsättningar.

Efter inventeringen kommer vi med ett förslag vad vi vill prioritera. Du får ta ställning, vi pratar ihop oss. Sen kör vi så det ryker!

Det är tiden vi jobbar med

Efter vi pratat och gjort inventeringen börjar vi jobba med tid utifrån det paket du väljer att köpa för tjänsten.

Vi vill vara tydliga direkt från början och vi redovisar all tid i dessa projekt. Telefontid, tid att svara på e-post och all annan arbetstid. 

Siktet är på resultat

När vi har samma målsättning vet vi att resultatet kommer att bli bra. Din startpunkt med abicart och Holviks är rätt förutsättningar för att komma igång med e-handel och försäljning på nätet!

Som kund till abicart finns två uppstartspaket

JUST NU SÖKER VI TESTPILOTER!

Är du i uppstartskedet eller precis startat din webbutik med abicart? Då är det dig vi söker! 

I samarbetet mellan Abicart och Holviks söker vi TVÅ företag som önskar hjälp i sin uppstart. 

Det är KOSTNADSFRITT! Det är inga förbindelser från oss på Holviks Reklambyrå. Vi kör ett BETA-test med två utvalda företag.

Vi lanserar denna tjänst som ett pilotprojekt för att få en förståelse av hur mycket tid som behövs och hur arbetsflödet med dessa projekt fungerar. 

Vad vi önskar av dig

Fyll i formuläret och välj om du vill ha 8 timmar eller 16 timmar hjälp. Du kommer då att vara med i urvalet av företag som får Holviks experthjälp. Motivera gärna varför just du ska bli utvald!

Anmäl dig senast 

Vi stänger dörren för testpiloter den 10 maj 2020.

En notis

Kostnader för abonnemang och tjänster hos abicart tillkommer vid aktivering av webbutiken om den befinner sig i testläge.
Nu är det inte längre möjligt att skicka formuläret.
Abicart tillhandahåller hostingen och e-butiken och Holviks agerar som verkställare där vi har verktygen och kunskapen som behövs. Med rätt inställningar, uppbyggnad, design och marknadsföring utnyttjar vi Abicart kraftfulla plattform till max där vi tar del av alla deras funktioner.
Genom att överlåta ansvaret av en fungerande eller nystartad ehandel till oss ger det dig den tid du behöver till annat för att kunna utveckla verksamheten och faktiskt göra det du vill och inte behöva springa massa ärenden mellan olika personer och byråer där en byrå har hand om hemsidan, en annan byrå marknadsföringen. 

Med detta samarbete slipper du allt detta och dessutom sköts det av personer som har flera års erfarenhet av eget företagandet, marknadsföring och teknisk kunnande i hur det funkar "behind the scenes" i tekniken.

Som kund till abicart finns två uppstartspaket

Paket 1

8 timmars stöd till halva priset
för exempelvis

* uppbyggnad av din e-handelsida
* konsultation med kund
* Design av logga
* Layout av butiken
* Tekniska inställningar mm

Pris: 3900kr
Mjukstart
for small business
my features
another feature
my last feature
normally $399 8 timmar

Paket 2

16 timmars stöd till halva priset
för exempelvis

* Uppbyggnad av hemsida
*  Konsultation med kund
*  Design
*  Uppstart marknadsföring i sociala kanaler
*  Uppstart Google My business

Pris: 5500kr
Basic Hosting
for small business
my features
another feature
my last feature
normally $399 $5999 monthly

Kontakta oss för att komma igång

Abicart samarbete - formulär
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram